Bestelprocedure

Onze bestelprocedure

Op deze pagina vindt u onze bestelprocedure. U vindt hier onder andere de besteltermijnen die we hanteren, annuleringsvoorwaarden en overige informatie.

Heeft u vragen over onze procedure? Neem dan contact met ons op door te bellen naar 030-2218802 of door ons contactformulier in te vullen.

BEKIJK ONZE VOORWAARDEN

Telefonische bereikbaarheid

Ons kantoor is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 07.00 tot 20.00 uur. Heeft u een dringende vraag spreek dan een bericht in of stuur een e-mail naar info@veldkampcatering.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact opnemen.

Openingstijden feestdagen

Op onderstaande dagen is ons kantoor gesloten en leveren wij geen orders.

  • Nieuwjaarsdag (1 januari): gesloten
  • Goede vrijdag: geopend
  • Pasen (eerste en tweede paasdag): gesloten
  • Koningsdag (27 april): geopend
  • Bevrijdingsdag (5 mei): geopend
  • Hemelvaartsdag: geopend
  • Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag): geopend
  • Kerstmis (25 en 26 december): gesloten

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt uw bestellingen plaatsen per mail. Wanneer uw order verwerkt is, krijgt u een bevestiging per mail. Bent u een nieuwe klant? Neem dan eerst contact met ons op via offerte@veldkampcatering.nl of bel ons.

E-mailadres: info@veldkampcatering.nl
Telefoonnummer: 030-2218802

Wanneer kan ik bestellen?

  • Uw bestelling voor lunches, lunchpakketten, salades en soepen kunt u 1 werkdag van tevoren voor 14.00u bestellen (uitgezonderd grote aantallen)
  • Uw bestelling voor borrelhapjes, fruitspiesen (per 5 stuks) en picardie met fruitsalade kunt u 2 werkdagen van tevoren voor 14:00u bestellen (uitgezonderd grote aantallen)
  • Uw bestelling voor maaltijden, buffetten en barbecues kunt u minimaal 3 werkdagen van tevoren voor 14.00 bestellen (uitgezonderd grote aantallen)
  • Leveringen voor lunches op zaterdag dienen uiterlijk donderdag voor 12.00 uur te zijn doorgegeven.
  • Leveringen op zon- en erkende feestdagen zijn in overleg en dienen uiterlijk vijf werkdagen vóór de aflevering te zijn doorgegeven.
  • Bij leveringen op zon- en erkende feestdagen wordt een extra toeslag van € 37,50 excl. btw doorberekend.
  • Uiteraard hebben wij grote bestellingen graag eerder van tevoren binnen als dit al bekend is op locatie. Eventuele veranderingen kunnen dan nog 3 werkdagen van tevoren worden doorgegeven.
  • Bij bestellingen boven de € 1000 dient een aanbetaling gedaan te worden van minimaal 50% voor levering.

Kan ik een spoedbestelling plaatsen?

Voor spoedbestellingen kunt u altijd contact met ons opnemen. In overleg zullen dan de mogelijkheden besproken worden. Een spoedbestelling dient u wel per email te bevestigen. Op het bestelformulier dient u aan te geven of het een spoedbestelling betreft. Over iedere spoedbestelling wordt een vaste toeslag van € 15,00 excl. btw berekend.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Annuleringen kunt u telefonisch of per mail doorgeven. Let op! Indien een bestelling, om welke reden dan ook, geheel of ten dele wordt geannuleerd is de opdrachtgever verplicht een schadeloosstelling te betalen volgens onderstaand schema, berekend over de aanneemsom of het geannuleerde deel daarvan:

  • Annulering zonder kosten is mogelijk tot 48 uur voor levering.
  • Bij annuleringen minder dan 48 uur voor levering zal 50% van de order in rekening worden gebracht.
  • Bij annuleringen minder dan 24 uur voor levering zal 100% van de order in rekening worden gebracht.
× Hoe kan ik je helpen?